Energipåfyllning

Förra helgen åkte ja till Evelina, en av de vänner ja har som står mig väldigt nära.. Hon har en av de platser i mitt hjärta som är så betydelsefullt, äkta, underbart! 
Vi spenderade helgen i hennes sommarstuga på Öland.. Bara hon och jag, utan man o barn! Det var såå rätt.. Jag både fick och kunde ge massa energi. Vi kunde prata prata prata.. Börja vissa meningar på fredagskvällen o inte avsluta de förrän på söndagsmorgonen .. Såna samtal som vi brukar ha.. Prata djupa känslor, upplevelser.. Prata glädje och sorg.. Skratta., o nästan gråta... 
På lördagen var vi på ett av Sveriges paradis.. Det var en av de vackraste ställen ja sett... Bilderna kan inte visa hur underbart de var.. Men de ger en liten känsla iaf. 
Även tågresan dit var bra.. Mamma o ja åkte från nkpg.. Sen hoppade hon av i Hultsfred. De var trevligt att ha sällskap, men oxå bra o skönt att få åka själv en bit. 1:a klass kostade vi på oss oxå så bi satt bra  sen hämtade Evelina mig i Kalmar.. Vi gick i affären en stund.. Sen en snabb middag o den handlade vi mat o frukost.. Spenderade över en timme på citygross.. Bara strosandes, fnittrandes utan stress. Underbar känsla! Ja åkte inte hem förrän söndaglunch! 
Då var det underbart att krama på Agnes kan ja lova! ❤ 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback