Lilly

Idag är årsdagen! 2 år sen fina Lilly valde att komma ut, alldeles för tidigt!
Det är så speciellt på nåt sätt att det är så nära mellan födelsedagarna på Agnes o Lilly! Agnes fyller ju 1 den 2 dec... Bara två dagar efter!
Jag tänker på de som hände o kommer ägna tankar åt henne idag! Men ja kommer oxå glädjas åt att ja har Agnes vid min sida! Förra årsdagen var ja höggravid, spänd inför förlossning o ifall de verkligen var min tur att få ett barn i min famn som ja skulle få ta me mig hem.
I år har jag det barnet hemma hos mig! Min älskade Agnes, Lillys lillasyster!
Sov gott Lilly, hälsa morfar , jag r bombsäker på att han tar väl hand om dig :0)

///Mamma Johanna


Kommentarer
Postat av: Marie

Kram till er allihop!

2012-12-02 @ 09:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback