Piggelinare

Nu är Agnes mycket bättre.. Blåsorna är inte helt borta än , men det kan nog ta ett tag.
Igår va en intensiv men rolig dag. Kl 9 åkte jag till jobbet o hälsade på,, ville inte ta me Agnes in så hon fick gå på långpromenad med farmor under tiden. Efter det tog jag o Agnes en promenad till mamma. Där var moster Gunnel på besök.. Riktigt trevligt att träffa henne,,, vi hann med en sen lunch på fiskmagasinet o lite storsint på stan.. Sen tänkte ja röra mig hemåt,,, då ringde kusin Carro, hon var i nkpg o skulle göra ett par ärenden på stan, så då blev det en fika oxå... Riiiiktigt trevligt, som alltid ;0) . Sen var kl 18.30 o ja hoppade på spårvagnen hem. Väl där kom ja på att bror min var på väg till stan, o eftersom denna helg är ganska upptagen så ville ja hinna med att träffa han lite. Så hem o packa ihop lite grejer... Sen skjutsade John Agnes o mig till mamma,,, o här sov vi inatt, o här är vi nu. Snart blir det lunch på vb innan hemfärd o omladdning inför kvällens trevligheter. :0) Agnes ska få mysa själv med hennes pappa ikväll. ;0)

I'll be back / jojo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback