Tack

Tack för alla stärkande kommentarer!

Jag kräver och förväntar mig knappt att nån skriver kommentarer,, ,det är frivilligt och det ska komma spontant...

,,,men ni ska veta va glad ja blev när ja läste allt ni skrivit om just detta inlägget... för det behövde ja verkligen!

Ni är toppen... och det är tillsammans med fina medmänniskor jag klarar mig igenom denna situation!
Min pappa kan ja tyvärr inte få tillbaka till just denna jord..iaf.... och jag har mycket kvar att uppleva och uträtta..så dettta klarar jag... med gott samvete!!!

Tack oxå till Lotta för den fina skålen, kortet o godiset! Du är en underbar vän!
Tack oxå till Marie... kortet ja fick i brevlådan var verkligen uppskattat! *rörd*
Tack oxå till Lasse... då jag inte har möjlighet att se stenen i helgen skickade han en bild han tagit på den... .tack snälla du... det betydde oerhört mycket!

Nu ska ja packa det sista... sen drar ja till sthlm o har en trevlig helg med goda vänner!
Ha en trevlig helg ni oxå...

*En tanke till dig min vän oxå--  Vännen... .jag tänker på dig i det svåra! Du finns i mina tankar hela tiden!*

Äktenskapstycke? hehe... fina e de iaf! Kom nu farsan så drar vi till Stockholm..! =)

Kram o trevlig helg! / Jojo


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas att du har haft en trevlig helg!

Kram

2009-11-01 @ 15:54:57
Postat av: Gösta

Hej Hanna!



Jag tycker du gjorde rätt som åkte till Sthlm som planerat. Du måste tänka på dig själv oxo.

Minnesgudstjänsten var mycket fin med mycket musik och så. Ha det bra båda två, vi hörs

2009-11-02 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback