Pappa... Du finns i mina tankar!

I helgen är det Alla helgonahelgen..... Mikael o Joakim ska hem till Hultsfred. Jag skulle oxå vilja.... men kan inte... o det känns sådär...

Grejen är att John o ja har bokat in att åka till Sthlm o hälsa på Kristian o Emmma... det bokade vi in redan i somras... o vi har sett fram emot det jääättemycket.... men tror ni ja tänkte på att det var alla helgona just den helgen... nää... inte en tanke på det...

på ett sätt har ja lite dåligt samvete... för ja skulle vilja va hemma... o ägna alla mina tankar åt min älskade saknade pappa denna helgen... det är ljusgudtjänst i kyrkan hemma... o det hade varit fint att gå på.... En sak till ja skulle vilja se är stenen... nu har den äntligen kommit",,, ,usch.. .känns så blandat.. .så skönt... så fint... men samtidigt så verkligt"

Men nu ska vi till Sthlm.. o där ska vi ha det jättetrevligt...o ja tänker inte ha dåligt samvete för det... ja ägnar tankar åt pappa varje annan dag oxå... o ja finns för min familj hela tiden... ja ställer upp till 110 % dag o natt... så ha en trevlig helg i sthlm med goda vänner....DET ÄR JAG VÄRD!!!!!

O pappa ska ja gå o tända ett ljus för i en annan kyrka... o så ska ja hem o titta på den fina stenen nån annan helg!

Så--... var tvungen att skriva av mig lite... tycker ni ja tänker knasigt???


/ Johanna


Kommentarer
Postat av: Marie

Absolut inte. Som du skriver är du värd det.

Din pappa finns alltid med dig, på ett sätt kommer han vara med dig i Stockholm. Han vet att du tänker på honom.

Kram!

2009-10-28 @ 07:39:41
Postat av: tvillingmamman

Jag håller med kommentaren över, det var väldigt fint skrivet!

Postat av: Milla

Absolut inte gumman, du tänker så mycket på alla andra hela tiden och du måste lära dig att det är helt på sin plats att tänka på sig själv också.

Ha en underbar helg i stockholm.

Kram

2009-10-28 @ 09:33:44
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Kusin Johan

DU TÄNKER HELT RÄTT !!!

2009-10-28 @ 18:57:41
Postat av: Ann Helene

Jag tycker också du kan och får ha en fin helg i Sthlm! Jag har sett gravstenen på bild och den är jättefin. Vi ska till H-fred helgen efter denna så då ska vi gå till Görans grav.

Kram

Ann Helene

2009-10-28 @ 21:42:32
Postat av: Titti

Hej, jag håller med de andra som kommenterat. Åk till Stockholm och ha det trevligt, det är du/ni värda.



GRATTIS till de 4 åren, hoppas det blir 40 till....

2009-10-28 @ 22:46:29
Postat av: Linda Engman

Din pappa finns med i allt du gör, är med på varje plats du besöker, han vakar över dig och finns vid din sida. Självklart kommer han vara med i sthlm och festa med dig... du har inget att ha dåligt samvete för. Tidatt se stenen finns och som du säger.. det är inte så att din pappa glömms bort för du har honom i tankarna och speciellt i ditt hjärta. Åk med gott samvete till sthlm och festa lite för mig med.... massor av varma kramar på dig gumman min

2009-10-29 @ 16:53:20
URL: http://lindasblogglife.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag blir glad när jag läser att du tänker så! Det är så sunt att lägga ifrån sig det dåliga samvetet

KRAM på dig och ha en mysig helg i Stockholm!!

2009-10-30 @ 00:16:40
Postat av: Ann-Sophie

Du tänker precis rätt.Du är värd att åka iväg och jag lovar att Göran är med dig i Stockholm och att han tycker du ska få en skön och bra helg i Stockholm Kram på dig

2009-10-30 @ 10:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback