kärlek!

Idag för 4 år sen blev John o ja ett par....

vi träffades första gången veckan innan... på studentpuben.... vi satt vid ett bord o pratade halva kvällen... om allt o inget.,,,, sen fick han mitt nummer... o vi skildes till orden "ja hör av mig"

Vi får la se tänkte ja....

10 minuter senare möts vi på dansgolvet igen.... till låten "beutiful"

Sen kom orden igen.... "ja hör av mig"

Ja vandra hem i natten.... nyfiken,,, glad,,, o lite förväntansfull.

Ett par dagar senare ringde han.... föreslog en fika.... kl 6 på världens bar...
Hjälp.... vågar ja? vill ja? kan ja? hinner ja?

Nej... slutade jobbet 5 den dan... o inte fasen kunde ja hinna till kl 6 me allt vad det innebär för förbereldelser inför en första date.... så vi bestämde oss för att ses kl 8 istället...

ja gick dit,,,nyfiken,,, nervös,, förväntansfull,,, glad...

3 timmar senare gick ja därifrån me orden "hoppas vi ses snart igen",... känslan var glad,, förväntansfull... nyfiken...

3 dar senare träffades vi igen.... o sen dess har det varit vi.. =)

Alla förhållanden har upp o nedgångar... så även vårat! men kärleken finns där... vi har gått igenom mycket på dessa år... glädje,,, sorg,, saknad,,, lycka,, avsked.,, välkomnande,,,skratt,, tårar,,, o mycket mer"

John,,,tack för att ja fått ha dig i mitt liv dessa år.... ja ser fram emot många fler!
Älskar dig.,,,, av hela mitt hjärta!




/ Din Johanna

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till dig och John!

2009-10-16 @ 17:30:09
Postat av: Sara

Ni är så himla söta! Stort grattis till er, kramar!

2009-10-17 @ 08:11:09
Postat av: Ann-Sophie

världens vackraste och bästa kram på er

2009-10-17 @ 21:06:47
Postat av: Cicci

Ni är så fina! Önskar er många härliga år tillsammans :)

2009-10-24 @ 08:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback