Saknar dig pappa!

Min käre far gick hastigt bort för drygt en vecka sen..
ja kan fortfarande inte förstå att det är sant! Jag väntar bara på att han ska komma hem,,,,, in genom dörren med sin domarkasse i handen. =)

Han är oerhört saknad,,, men för hans skull ska jag tillsammans med min familj ta oss igenom det här... för det skulle han velat!
Mamma är själv i ett stort hus,,, det är inte lätt efter 40 år som gifta. Men vi ska klara det... tillsammans.
Är så tacksam för att ja har min familj, jag älskar de,,, av hela mitt hjärta.

Tack alla ni som hört av er till mig,,, sms, telefonsamtal, blommor, kort, mail.
Det betyder massor. det värmer i mitt hjärta o veta att jag har så mycket fina människor runt omkting mig nu. Tack!
 
Jag älskar dig pappa,,,,! Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Fransson/Thörnkvist

Vi tänker på er !!!

Kram på Er!!

2009-02-14 @ 20:07:47
Postat av: Anonym

tänker på dig vännen min! Massa kramar

Lotta

2009-02-14 @ 21:39:34
Postat av: Fam Myrberg

Vi beklagar verkligen sorgen och vi tänker på er i denna svåra stund.



Vi träffade honom på Öland och det var en underbar midsommarhelg. Vi minns honom som en otroligt öppen och rolig man med ett underbart skratt!

2009-02-14 @ 22:26:06
Postat av: Marie

Jag tänker på er alla och hoppas att allt i alla fall bara känns lite skit ibland.

Kram!

2009-02-15 @ 06:39:16
Postat av: Josefine

usch så hemskt johanna. jag lider med dig och tänker på dej massor. jag fick en chock när jag seglade in på bloggen.... du går just nu igenom en av mina värsta mardrömmar; att förlora en av sina föräldrar. hoppas verkligen att ni tar er igenom detta såsom din pappa hade velat. ta styrka av jon för att fixa detta!! många kramar från jossan

Postat av: Evelina

Jag beklagar verkligen sorgen Johanna!! fy så tråkigt.. men jag vet att du kommar att klara av de galant för en starkare människa än dig får man leta efter..!

STOR kram från mig

2009-02-15 @ 19:16:59
Postat av: Jenny och Anders

Vi tänker på dig och din familj.

2009-02-15 @ 20:29:32
Postat av: Sara

Tänker mycket på dig vännen. All världens kramar till dig och din familj.

2009-02-15 @ 20:38:37
Postat av: Sadde

Jag beklagar. Sadde

2009-02-16 @ 16:48:16
Postat av: Ann-Sophie

Tänker på dig Gumman...kramar

2009-02-16 @ 20:26:24
Postat av: Marie

Mina tankar går till dig! Tur att du har världens bästa John vid din sida. Hoppas du kan finna någon ro i denna svåra tid. Kram från Marie

2009-02-16 @ 21:39:06
URL: http://mariegavelin.blogg.se/
Postat av: Linda

tänker på dig vännen

2009-02-23 @ 22:21:11
URL: http://lindasblogglife.blogg.se/
Postat av: sarase

Må han vila i frid! Min mamma gick bort när jag var 15..Det är aldrig lätt att förlora någon nära.Styrkekramar skickas!

2009-07-15 @ 22:44:21
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback