trevligt!

Föreställningen "från elvis till dolly" var helt underbar. Sitter o lyssnar på deras låtar på you tube nu,,, de e grymma! Maten däremot var ingen höjdare.... en tredjedels kall majskolv,,, lite sallad, lite coleslaw,, en liten bit revbenspjäll,,, även den kall... o en liten fralla....bättre kan man få för den summan.... men men,,, det var trevligt iaf,,,, o det var en avslutningsfest för vår chef som slutar efter 12 år. Hon fick ta emot presenter på scen,,, hon blev rörd till tårar. =) jag kommer sakna henne som chef!.... men men,, ,livet går vidare me nya utmaningar o erfarenheter =)

Tack snälla Marie för lite hjälp på traven.... klockan e nu snart midnat,,, o ja har fortfarande inte bstämt hur ja ska göra,,,, men ja har iaf nästan packat helt klart....så ja får helt enkelt bstämma mig imorrn,,, har ja tur kan ja kanske komma ifrån jobbet lite tidigare =)

nu ska ja betala en biljett...ska se orup o lena  november.... ska bli kul,,, ska få det gjort,,, sen e det sängen som gäller,,,,

Nu längtar jaa efter Lovisa nåt helt otroligt mycket...... o snart ska ja få träffa henne! underbart!!!!!

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tjena!

Jag får felmeddelande när jag försöka maila bilderna, du kan väl skicka ett mail till mig så kan jag svara på det och på så sätt få rätt adress?

Kram Mattias

Postat av: Marie

http://hildasrum.blogspot.com/

länken till bloggen vi pratade om i lördags.
Kram

2008-05-27 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback