forts. Göteborg!

....efter den otroligt goda maten gick vi till hotellet otog en kaffe,,, o sen stupade vi alla i säng.... ja somnade innan 12.... skönt...
....itvilade gick vi upp o åt hotellfrukost på morgonen.... gottgott.... det fanns verkligen allt oxå.... så ska en hotellfrukost va!

Sedna åkte alla hem utan john o jag... för vi stannade kvar i stan o åkte till Carl o Cia o deras barn...det e en barndomskompis till john.... det var kul för det har blivit lite av en tradition nu.... tredje året i rad john o ja åker o hälsar på de efter varvet... Där tittade vipå deras nya hus o åt en god lunch.....
sen satt vi oss i bilen o gav oss av hemåt..... vi åkte igenom stället där kusin Jenny bor.... o sen när vi passerade Jönköping kom vi på att vi ville hälsa på min barndomskompis Linda o hennes familj i Nässjö....så vi gjorde en avstickare dit =).... där lekte vi me theo o blev bjudna på pizza.... trevligt...

Sen började klockan bli mycket o då var det dags att åka hem,,,, då passerade vi stället där kusin Marie bor.... =)
Vi stannade vid den fina borgen utanför Jönköping (glömt vad den heter) o fotade lite o tog en kaffe.... sen körde vi hem,,,,, till Johns förädrar o lämnade bilen o åt kvällsfika,,,, sen åkte vi hem,,, o stupade i säng.... Helgen var heeelt underbar. Jag njöt av varje minut... skönt efter en otroligt tung arbetsvecka.
Bilder kommer senare!

/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Kusin Marie

Om ni åkte genom min lilla stad där jag bor såg ni vårt hus!
Ses på lördag!

2008-05-22 @ 13:38:37
Postat av: Johanna

Marie: ja vi såg det...eller ja var nästan säker på att det var ditt vi såg... va trevligt... hade inte klockan varit så mycket så hade vi säkert plingat på dörren för en kaffe =)... men det kommer säkert fler tillfällen! ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback