Vasaloppet e över!

Japp... Nu har han åkt loppet! Han tog det på 5.55..... riktigt duktigt! Jag är såå stolt!

Jag själv har inte gjort många knop i helgen.... skulle åkt till Sthlm men tog en helg hemma istället.... i fredags blev ja bjuden på go mat o pyssel hemma hos Tina o Nicklas... trevligt! I lördags sov ja länge... sedan en promenad runt strömmen me Tina o Johanna.... o sedan en lugn eftermiddag själv hemma,.... På kvällen var ja först en sväng hos Caroline o Mats o kolla in deras nya lya... o sen gick ja till Johanna o Robban för en mysig kväll me mat, melodifestival o musktävling,.

Idag har ja varit på fräcka fröken o ätit lunch me Caroline o Mats... sen gick vi en sväng på stan. Köpte nya gardiner o dukar till köket... blev helt ok...kort kommer nån annan dag!

Nästa helg blir det fest här.-... vill du komma?


Tänkte lägga upp lite bilder från några helger tilbax... men min dator vill inte det... så du struntar jag i det!

Nu ska ja fortsätta längta till min prins kommer hem... så ja får ge han en stooooor kram för en bra insats!

Fortsatt trevlig söndag! Kram Jojo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback