Rolig lista

Tog denna av dig Marie... hoppas det var ok!

En annorlunda telefonlista

Här gäller det att plocka fram mobilen och hitta sin lista med kontakter...


Har du kysst nummer 7?
Nej... Ann-Sophie har den platsen... henne har ja bara kramat.. .men det bra mysigt! =)

Har du träffat nr 9 i veckan?
Ja... Bengt, min kollega träffar ja varje dag... känns som ja träffar han mer än mina vänner o min familj ibland... grymt konstigt... men egentligen inte... man spenderar grymt mycket tid på jobbet

Älskar du nr 10?
Nej... även den platsen har Bengt,,, och han har ja absolut inga som helst känslor för..

Är nr 11 en sötnos?
Camilla Myrberg,,,, jaa... hon e jättesöt!

Är nummer 15 din bästis?
Nää... Men min kusin! Carro har den platsen

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Även den platsen har en kusin.(har iofs varit klasskompis me två kusiner i många år)... men nr 16 är kusin Andreas.. eller Chomme.,.. men vi har ej gått i samma klass...

Brukar du hänga med nummer 19?
Ja.. eftersom det är min andra kollega Cicci som har denna platsen så träffar ja henne rätt ofta oxå... o vi "hänger" en del på fritiden oxå! En bra kollega och en bra vän!

Är nr 20 bra?
En kompis ex... nää... för henne var han inget bra...(skippar namn här för allas skull) =)

Gillar du nummer 26?
Absolut,,, Johns bästa vän Erik... han gillar ja skarpt!

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Ja... Evelina hon e gift!



Kul lista...kopiera gärna om du vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback