Fira födelsedag!

Jaa... idag ska vi kalasa.... john fyller 29 år!......TJUGONIO!!!!!....hjälp....tiden går fort... det innebär ju att ja fyller 27 i år.... o att John fyller 30 nästa år...(bra huvudräkning va?-..VG i matte b... märks det`?)

Ibland tror ja att ja fortfarande e 17.... när man pratar åldrar.... då tillhör ja ungdomar ibland... enligt mig... som t ex när man ska åka tåg... men icke-... nu e det slut me det... när man passerat 26 klassas man som vuxen enligt sj....

Ibland känner ja mig som 72..... när ja stör mig på dangens ungdomar... som står utanför min port o sparkar fotbollar mot fönstren... eller när ja säger till 13 åriga tjejer som springer på vår förskolebarn o stör "våra barn" genom att skrika snorungar.... då stojar jag och tänker... vuxna tankar som...vart är det på väg med dagens ungdomar... !

Ja... kalla mig scitzofren om man vill... men det e bra svårt ibland!

förra helgen var Evelina hos mig... det var underbart-.... hon stärker mig i livet... utan henne som vän vore ja inte riktigt hel... ja har verkligen förstått det nu... Vi hade aloe vera-party oxå.... bra produkter det där-.-- sugen på att testa?

Helgen som var nu var mamma här...det var oxå mysigt... vi åt god mat, gick på stan, promenerade,, åt på restaurang,, skrattade och njöt!

Nu till helgen åker John Vasaloppet /öppet spår... ÄNTLIGEN!!!! all denna träningbörjar nå sitt mål.--.. för er som inte vet har han varit på¨träningsläger varje helg sen början av januari....i sälen för det mesta,, men även falun o orsa.... till nästa år hoppas jag att det blir snö här ...för då slipper han åka varje helg.,,,, utan kan träna på hemmaplan istället =)

Nån som e intresserad av smyckesvisning? ja funderar nämligen på att sätta igång ordentligt igen... en del som efterfrågat det nämligen... alltid lika kul =)

Nää... nu ska ja lägga mig på soffan resten av tiden på min rast....o sen ska ja dricka upp mitt kaffe... som ja kan dricka igen.... efter att ha börjat me aloeveran.... bra bra!

´Ses o hörs! / Jojo

Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter som att det kan bli en bra dag med födelsedag och allt. Men det blir kanske ingen tårta förrän efter vasaloppet?!
Ha det bra och gratta John från oss.

2008-02-19 @ 12:54:39
Postat av: Marie

Heeeej! Jag skulle vilja gå på smyckesvisning!! =) Hoppas kalaset blev lyckat, jag hade ett möte jag inte kunde missa! Förresten om du inte har något att syssla med på lördag får du gärna komma hit och se melodifestivalen! puss o kram!

Postat av: Milla

Vad mysigt allt låter. Det var tråkigt att vi inte kunde komma och fira john men vi får väl ta det på lördag =). Puss på dig gullunge och jag kommer gärna på en smyckesvisning

2008-02-24 @ 11:17:09
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback