Älskar min familj!

Ja... det gör ja.....av hela mitt hjärta =)

Nu har ja precis pratat me mamma i telefon i en timme nästan..... ja saknar henne grymt mycket nu..... men snart kommer hon hit o hälsar på mig.... Och oj va ja längtar.... en mysig helg,,, bara mamma o ja.... o kanske lite john... men bara lite =)

Om en liten stund kommer två delar av min familj hit... .Niklas o Joakim e nämligen på väg....
Vi ska gå på Winnerbäck i Lkpg imorrn... kul!

Idag e det augustifestival här i stan.. med marknad,,, musik öltält o fyrverkerier..... vi tänkte gå o kolla på det en sväng.... men först ska vi äta middag..... en wok som ja har på spisen just nu......mums...

Nu ska ja njuta av helgen! Hörs!

TREVLIG HELG! kram jojo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Det var härligt att träffa dig idag! Vi hörs och ses snart igen! Massa kramar!

Lotta

2008-09-03 @ 16:53:48
Postat av: Emilia

Tack! Hoppas allt är bra med dig? Kramar Emilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback