HALSFLUSS.... Nju igeeeeen!

Ja nu var det längesen igen!
men nu har ja nåt att skylla på....

HALSLFLUSS!!!!!

Fy sketan vilken otur ja ska ha att åka på det jämt.... innan jag började jobba på förskola hade jag aldrig haft varken halsfluss eller öroninflammation... på dessa 3 år har ja haft halsfluss 4 ggr,,, halsböld 1 gång o öroninflammation 1 gång.,.,,,, nu får det vara nog!!!!


Känner mig dock mycket bättre,,,, igår var ja totaldeckad,,, orkade inte göra nåt,,,,idag har jag duschat,,, o orkar sitta upp.... skönt skönt... penicilinet e bra =)

uppdaterar med nån annan gång... man ska väl inte utmana ödet,,,, ska lägga mig i soffan o kolla på den sista filmen av de 3 ja hyrde igår efter läkarbesöket....

det var en resa vill ja lova.... ringde vårdcentralen kl 8.... de ringde upp o gav mig en läkartid kl 10..... eftersom ja endast hade sovit ca 1 timme sammanlagt under natten var ja då ganska trött... o hade höög feber.. gick upp... klädde på mig.,.. o tog en värktablett.... det tog ca 1 timme me tanke på att ja var tvungen att lägga mig ner stup i kvarten för att jag var orkeslös o illamående... uscha... funderade ett tag på att ringa o ställa in läkartiden... men tog mig dit till slut... beslutade mig för att ta cykeln... då kan man rulla fram =)..... o det gick bra... värktabletten började väl värka där nånstans...så hemresan gick bättre... kunde t o m smita in på videoaffären o plocka me mig 3 filmer o glass....=)

Filmerna orkade ja dock inte se igår då ja knappt var kapabel till att gå på toaletten.,... men idag mår ja myyyyyycket bättre,,,

I´ll be back! / Jojo

Kommentarer
Postat av: Milla

Stackar liten, ja du har haft en riktig otur med halsfluss. När du blir frisk får du gå till barnen och säga att nu är det nog =) Krya på dig. Puss

Postat av: Marie

Krya på dig?
Ska du på släktträffen i maj?
Kram

2008-04-04 @ 20:09:28
Postat av: Johanna

Milla.... Tack.... ja ja ska allt ta ett snack me barnen =) Såhär kan det ju inte fortsätta,,, men ja e redan på bättringsvägen.,, ,febern e borta o orken tillbax! Jag är en kämpe =)

Marie... tack! ja,,, vi ska på släktträffen,,, det ska bli kul tycker ja... hoppas ni oxå kommer så vi ses.. Skulle va kul o sjunga me Evelina igen,,, o träffa den lilla såklart!

Kram till er båda!

2008-04-04 @ 22:01:41
URL: http://www.jojoroos.blogg.se
Postat av: Milla

Nu ska jag bara ha den här bloggen. Det känns bättre och så ska jag fokusera lite mer på mina pyssel. Kram kram

2008-04-05 @ 08:25:17
URL: http://millasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback