En lista

Nu är halsflussen över!
Här kommer en lista


Tio första:
Första bästa kompis:  Maria P
Första bil: Har aldrig haft någon bil
Första kärlek: Jesper
Första husdjur:   Missan (katt)
Första semester:  kan nog ha varit till Gotland... vi var där ofta när ja var liten
Första jobb: Jobbade som barnflicka o på en salong ett tag... men det var inget "riktigt" jobb.. det riktiga var nog på Hultsfreds kommun,, som vaktmästare i sporthallen en sommar.
Första köpta skiva: Skönheten och oljuret, soundtracket
Första riktiga kyss: Jesper
Första piercing: Öronen...har ju inga fler
Första konsert: Var nog Mora Träsk i valhall i Hultsfred... det e stoort det =)

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
En drink med Baccardi Razz
Sista bilfärd: När John o ja åkte hem från Johanna o Robban i söndags..
Sista filmen du såg: jadu... vad hette den... hyrde 3 när ja var sjuk... nån utav de... men kommer inte ihåg vad den hette... bra var den iaf =)
Sista bubbelbadet: Förra veckan
Sista spelade cd: Absolute svenska ballader
Sista gången du grät: Hmm,,, var nog förra veckan när ja var sjuk... brukar va ganska känslig då =)
Sista måltiden: Tackogryta
Sista telefonsamtalet: TIll jobbet imorse när ja berättade att ja hade försovit mig... skit oxå!
Sista hemsidan: you tube


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Inte vad jag vet ;)
Fått ditt hjärta krossat? Nja, krossat är kanske att ta i. Men riktigt sårad och ledsen absolut.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej        
Haft ett one night stand? ja
Busringt till nån? Ja... det var en klassiker i de unga åren... elakt... jaa.. men rooligt

Sju saker du har på dig:

Strumpor, jeans, trosor, bh, tunika, kofta, örhänge

Sex saker du gjort idag:
vaknat, duschat, jobbat, ätit, cyklat, skrattat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
(undantaget familj, djur och vänner nu, eftersom de inte är saker!)
Datorn
Mobilen
Mitt pysselförråd (nystädat o fint =)
Cykeln
Kameran


Fyra personer du kan berätta allt för:
(Utan särskilt ordning)
John
Lotta
Evelina
Niklas

Tre val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Leva livet klart med mina nära o kära
Skaffa familj (gifta mig o skaffa barn

En bra tanke:

Ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Emilia

visste inte att du hade blogg, nu vet jag :) Ja jag ska hälsa dom, han skulle få provsvaren idag... får hoppas att han blir bra snart! Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback