Nyttig... o förkyld!

Jaa... så e det... nu har ja börjat mitt nya sunda liv! går på viktväktarna... ner drygt 3 kg hittils!... känns såå bra!
O så har ja börjat träna oxå.... seriöst o duktigt Johanna.... visserligen har det bara blivit av en gång denna vecka pga denna jädra förkylning som fortfarande håller i sig... men som tur är så e den på väg bort...(hoppas hoppas hoppas ja!)

Vad har mer hänt i mitt liv... jo...Johanna ska snart bli sambo! Så mysigt... så glad ,, o så kär förstås.. för denna gången e det med min underbara pojkvän.... har ju bott ihop me folk innan... men då har det varit me kompisar, kollektiv o korridor.... Nu blir det nåt helt annat... lite vuxenpoäng vunna där va!? =)

Vi ska sätta igång me flytten efter älsklingen åkt vasaloppet... o det gör han i slutet av februari-.
Vi börjar med att flytta in i min lägenhet först... o då sätter vi igån o renovera Johns lägenhet (för tanken e att vi ska bo där sen).... det ska bli jättekul o fixa o dona... för vi ska ju självklart renovera själva =)

Ja längtar verkligen nu... ska bli så mysigt o få bo me min älskling =)

Lovar o försöka få upp lite bilder snart oxå... men ja tar en sak i taget... denna sida gör mig tokig då inläggen bara försvinner hit o dit.... men snart så snart ska ja va duktig på den.. .o då ska ja nog klara av o fiska upp lite bilder här oxå =)

Nu e det dax o sova... har en lång vecka framför mig!

Tisdag: Jobb... o därefter avdelningsmöte för att planera föräldramöte..o därefter förhoppningsvis träffa Lotta o Christian en sväng..
Onsdag: Jobb... o därefter utvecklingsmöte med arbetlaget *puh*.. lite nervös!
Torsdag: Jobb... slutar tidigt.. yippiie.. därefter ev träffa Hanna,,, o sen vv.. o sen lite träning me John o Micke.
Fredag: Jobb.. o därefter ?-... ojdå,,, ja har faktiskt ingen aning än sålänge!
Lördag: Pärlkurs... lära mig o bli (ännu) duktig(are) på att göra smycken
Söndag: Slappa o ladda inför en ny vecka!


Sov sött!
I´ll be back!

-Johanna-

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så duktig du är! Både viktväktarna och träning! Det är så tyyyyyyyypiskt att bli sjuk precis när man börjar träna! Men det går ju över som tur är. Längtar tills jag kan gå på friskis med dig! Tack för pratstunden igår! Skönt att få ventilera med en klok tjej. Nu ska jag äta och sen fortsätta klä om köksstolarna. Det blir grått tyg. Du får komma hit och titta snart. Vi ses i kväll hoppas jag!
Puss o kram!

2007-02-06 @ 17:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback