Mys!

Tack för kommentarerna på förra inlägget,,,, men nyfiken på vem den anonyma personen som saknar mig va/är?
Har en myshelg med bästa C,,,, o John såklart!
Igår var det grill o prat o mys..... idag har vi varit på färgargården o fikat,,, lagat god mat o slappat en hel del.
Nu närmar sig den "stora" festen med stormsteg.... jag ser jättemycket fram emot det...
måste ta tag i de sista förberedelserna bara... men men... sen =)
Vi har tagit tag i en hel del grejer med vårt hus.... bland annat tagit bort alla... ALLA typ 10 buskar o träd på framsidan.... nu har vi enbart plattor, gräs och förhoppningsvis mer gräs som är på väg där =)
Nej nu börjar det tokåska o blixtra här... så...... byebye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ler... den anonyma personen var bara jag.



Kram

Cecilia N

(Tobias mamma)

2011-06-19 @ 14:10:10
Postat av: johanna

Cia, bara o bara. Jag saknar dig oxå. Ses nåt på semestern? Kramas

2011-06-19 @ 19:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback