Var glad"

Hemma från jobbet idag... .trååk

Tycker det e så tråkigt att va hemma när ja e sjuk.... ibland annars kan man vissa dagar nästan önska att man får bli sjuk så man kan va hemma lite,,,, ås ja får sovmorgon.... hur sjukt det än låter kan ja tänka så... finns det fler som gör det?
Men när ja väl e sjuk så förstår ja ju hur tråkigt o jobbigt det är.... uscha.. ska inte tänka den tanken mer!

Kom på massa fler saker ja har att se fram emot...
-Visa o sälja smycken på en tjejkväll på mitt gym (jan)
-Mamma o pappa kommer på besök (början av feb)
-Ivars dop (slutet av feb)
-Åka till Evelina (sista helgen i feb)
Joakim kommer hem från Thailand (mars)

O så ska ja träffa er mina underbara vänner en hel massa mellan det här oxå!


Ja... knasiga mig som kunde glömma så bra saker att se fram emot....Jag är glad... jag har det bra jag =) Tror det e bra o säga det till sog själv ibland.... för att inse vad man har! o ta tillvara på det!

Hmm,,, nu ska ja försöka hitta på nåt roligt... som inte e för ansträngande.. .som får tiden att gå lite fortare...
Ikväll ska ja umgås me min kära sambo,,,, imorrn oxå en stund... han ska på nåt grejs me jobbet först....
sen åker han igen på onsdag o blir borta till söndag..... då gäller det att sakna igen....jaja... det går nog det me...
jag har ju det bra ;)

Hehe... Fridens liljor! / jOJO

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hoppas att du blir frisk snart!

Kram

2009-01-20 @ 07:57:33
Postat av: Anonym

Hej! Hoppas du haft det bra i Sthlm :-) Ja nu har jag också börjat blogga lite. Hoppas vi ses snart igen! Kram Sara :-)

2009-01-26 @ 19:53:16
Postat av: Anonym

Hej gumman! Hoppas du mår bra! Jag träffar dig mer än gärna på onsdag! :) Det ser jag fram emot!

Ta hand om dig!! Stor kram!

Lotta

2009-01-26 @ 22:26:38
Postat av: Anonym

Hej gumman! Hoppas du mår bra! Jag träffar dig mer än gärna på onsdag! :) Det ser jag fram emot!

Ta hand om dig!! Stor kram!

Lotta

2009-01-26 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback