Gott Nytt År mina vänner

Nu e den sista dagen på året här...
Vi e uppe i Sälen... för mig har det blivit mest promenader... men liiiiite skidåkning igår,,,, min älskade John... vilket tålamod han har =) Jag sur o arg för att det var läskigt.... o han snäll o pedagogisk.... ja... han e bra helt enkelt

Idag har jag läst ut en bok ja fick i julklapp av svärföräldarna... ( Emma, Mias dotter) o tagit en promenad... sen bjöd ja "svärmor" på lunch på en trevlig restaurang....

Nu är förberedelserna i full gång inför kvällen.... Vi ska på högfjällshotellet. Smooking till grabbarna o klänning till brudarna....ni ska få se bilder sen =)

En årskröninka såg ja att Jossan hade skrivit.. .det verkar trevligt,,, kanske får bli en sån nån dag,,, men det blir ett senare projekt....
Nu ska ja dricka vinet ja har kvar... sen blir det snittar o champagne =)

Nån bild bjuder ja inte på denna gången.... fick ju knappt nåt gehör sist... men tack ni som kommenterade... alltid trevligt.

GOTT NYTT ÅR
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Kusin-Marie

Gott Nytt år till er också!

Det låter extremt festligt med smoking och klänning. Här sitter vi i myskläder omgivna av barn och stekos. Snacka om skillnad! Men jag skulle inte byta just nu för allt i världen.

Hoppas vi kan ses nåt under det nya året! Ni är i alla fall välkomna hit om ni har vägarna förbi.

Kram

2008-12-31 @ 18:15:48
Postat av: Josefine

ja skriv en krönika det är kul! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback