I´m back

Har varken haft tid, lust eller energi över till att skriva blogg under sommaren..... spenderat den på annat sätt.... här kommer en liten uppdatering!... för nu har skrivarlusten letat sig tillbax igen...

Haft en underbar semester!

Foton kommer senare då servern ligger nere nu så ja kommer tyvärr inte åt de!

Men den spenderades iaf på lite olika ställen

Först åkte vi till Ullared tillsammans me Annsis, Henke o Amanda.... där shoppade vi en del o övernattade på ett vandrarhem... mysigt mysigt.,.. .men tyvärr blev Annsis sjuk..... så dan efter fick de åka hem.... o då skulle de egentligen följt me oss till Halmstad.... men vi åkte vidade själva... självklart saknade vi de... men vi hade trevligt iaf....

Promenerade mycket,,, ,turistade,,, åt gott... var på rixfm-festival,,, sov på hotell... fikade... åkte bil....var på tylösand.. .fotade.... myste!

Dan efter åkte vi vidare mot Hultsfred.... där träffade vi kompisar o en del släkt.... mysigt att hälsa på! =) Farmor försöker ja alltid träffa när ja  e hemma.... hon gör mig glad... o hon blir så glad när hon får besök... så det tycker jag att ja e skyldig att ta mig tid till..... =)

Veckan efter åkte vi till Gotland.... tillsammans me Johns lumparkompisar Erik , Kristian me respektive....
Det var en trevlig resa... tre dar va vi borta men vi hann me en hel del.... bada,, dag på stranden, after beach, shopping, sola,, drinkar,, äta gott,,, spela spel,, skratta,,, diskuttera.... ja... vi hann mycket! O jag älskar verkligen Gotland... det är mitt smultronställe på jorden.... visserligen har ja inte varit på så grymt många ställen... men Gotland e mitt ställe iaf!
Det var underbart att få vara där tillsammans me jOhn... men nästa g¨ng villa j åka dit själv me han =)

Har hunnit me mycket annat skoj o sommar.... det berömda poolpartyt.... en grymt lyckad fest... me god mat, god dricka, mycket bad, lek, o en del bus =)
Tack alla ni som hjälpte oss att göra dagen oförglömlig (heter det så? tyckte ordet lät fint )

SOmmaren har annars bestått av mycket bad, sol... spelkvällar,, filmkvällar, bio... utflykter,,, ....ja längtar redan till nästa!

Vad händer framöver då? Jo... massa kul

Fredag: Födelsedagskalas hos Christian T
Lördag: Pysseldag me Tina, kräftskiva
Måndag: Ev två barnafödslar =)
23/8: Winnerbäckkonsert i Liknköping tillsammans me Niklas, Joakim o Johanna V,,, nån mer som har lust o hänga på så gör det vett ja! =)
27/8: Handledarkurs för körkort
29/8-31/8: Hultsfred marknad
8-16/9 FRANKRIKE/ ITALIEN =)
19/9: Personalfest
6/10: Lovisa 2 år
15/10 John o Johanna 3 år =)
8/11: Lena o Orup

Oj.. sen e det ju nästan jul! =)

Jaja... det e sommar ett tag till!

Ha det gott,, o skriv gärna en rad eller två om ni fortfarande läser min blogg ;)

/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Hej!

Nu skriver jag en rad eller två!

Här är allt bra. Barnen börjar på förskolan nu på måndag och jag ska äntligen bli färdig med min utbildning. Vad skrev du om i din c-uppsats föresten?

Kram

2008-08-15 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback