Förkylnings- och pysseltider!

Blä för förkylningar... jag har varit förkyld till o från i flera veckor... men det har aldrig riktigt brytit ut.... usch.. jag hatar o känna mig halvsjuk... antingen ska ja vara helt frisk.. .eller så pass sjuk att jag måste ligga i sängen... för det där emellan klarar jag inte av... jag kan inte slappna av o vila då... o ännu mindcre vara hemma från jobbet... vadå ja e ju "bara lite förkyld, o seg"..... men jag gör ju inte lika bra ifrån min när jag inte mår helt bra... och den känslan inom mig fgör mig stressad.... men iaf... igårkväll kände jag mig sämre,.,, så jag bestämde mig för att vara hemma idag... och det var nog bra gjort... jag vaknade kl 6,, o ringde till jobbet och sjukanmälde mig.. sen somnade jag om,,, vaknade till när john kom in o sa hejdå när han åkte ca 7.45.... sedan somnade jag om igen.... och vaknade inte förrän 14.10......vA!!va!!! så länge tror jag aldrig jag sovit... så det var nog verkligen ett sunt val att stanna hemma idag... jag har fortfarande ont i huvudet och känner mig lite hängig,., men mår bättre! så jag ska stanna hemma imorgon oxå för att verkligen få chans att bli frisk....

Men nu till nåt roligare att berätta =) jag är inne i en pysselperiod igen... sysslar med allt från att göra om i lägenheten, måla tavlor, scrapbooking, göra födelsedagspresenter, tillverka smycken. När jag är i mina skapandeperioder mår jag såå bra.. =)

Gjort om lite i lägenheten,,,, finfint tycker ja =)


nya gardiner i köket =)


Jag målar en serie av tavlor som ska sitta i vårt vardagsrum,,,, det är tre tavlor, men jag är bara klar med den ena... är inte riktigt klar över hur det slutgiltiiga resultatet ska bli än... men den ena är iaf klar... och den föreställer johns o mina händer!


tycker om att göra om ibland... ta bort saker... ta fram lite nya ljusstakar... o byta tavlor o fotografier... förändring e roligt... tyvärr kan det bli rätt dyrt, men jag har kommit på att jag kan förändra rätt mycket med de grejer jag redan har, om jag byter ut de ibland.
lite fler bilder...


här kommer även lite bilder på vårt sovrum...missade ju det sist =)


Snart har jag tänkt ha lite smyckesparty... visa mina smycken... och det kommer även finnas till försäljning... o ev beställning... nån som e intresserad.. så säg gärna till =)

Först ska ja bara bli klar me Lovisas 1-årspresent... bilder på den kommer nästa vecka =)

Avslutar med ett kort på mig o mina bröder när vi va små.... e vi inte söta? =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill komma på smyckesparty! :). Läste på Maries blogg att du inte kommer på lördag - tråkigt! hade sett fram emot att träffa dig så att vi kunde byta telefonnummer äntligen, känns lite risky att skriva det såhär på bloggen. Men, men - det får bli en annan gång! Kraaaam

Postat av: Josefine

gud vad mysigt ni har det hemma! ha det nice i frankrike! puss

2007-10-11 @ 20:08:29
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback