Sambo, viktväktarna, sjuk, Athen..

Ja... för mig har det h'nt mycket på sista tiden...

John o ja bor nu tillsammans,,, mysigt värre.... fortfarande en hel del o fixa,,, men det e ett hem som ser fint ut iaf... känns riktigt bra faktiskt!

Viktväktarna... ja de funkar bra faktiskt.... ca 13 kilo har ja gått ner nu! Duktigt va!?! Känns så bra.. o särskilt nu till sommarn när det e dax o ta av sig massa kläder... då känns det roligt o känna sig lite piggare och fräschare... o gladare såklart =)

SJuk då... jo... ja åkte på en gtym förkylning för ett tag sen... o den har hållt i sig.... o nu till helgen var ja me John o hans familj till Grekland... närmare bestämt Athen. Då drog lilla Johanna på sig en fin öroninflammation på planet.... finfint... eller oxå inte! Fy f-n vilken smärta det var första natten,.,, sen började örat läcka, och då kunde ja stå ut me smärtan om ja hade tillräckligt me värktabletter o nässpray i kroppen..

Väl hemma igen så gick ja till farbror doktorn o fick penicilin,,, så nu e ja inne på min tredje dag penicilin, så nu hoppas ja att det släpper snart!

Tillbax till Athen,,, det var en otroligt fin upplevelse...Vi var och tittade på det välkända Akropolis, och det var fint.
Maten och vädret var utsökt oxå... tyvärr kände ja ju inte sådär vidare jättemycket smak med tanke på min förkylning, men en del iaf.

Ja ska berätta mer nån annan gång,,, känner att det är dax för att lägga mig en stund igen,,, örat börjar värka lite.... fyy va trött ja e på det här.... vill jobba igen...har varit hemma 8 dagar från jobbet nu.... visserligen var två av de semester,,, men ändå... börjar ju sakna "mina" små godingar...

Ses snart igen! /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback