Mestermester!

Jaa... .Nu är det äntligen tid för mestermester..... eller i vanlig mun kallad för semester!
Som jag har längtat.....=)
Det första jag gjorde när ja lämnade jobbet idag var att ringa John o skrika MESTERMESTER i örat på han.... Han skrattade gott, o sa... ja men först om en halvtimme! =)

Det ska bli så skönt att få vara ledig från jobbet ett tag... ja behöver verkligen det! Det har varit en tuff vår på många olika sätt..

John o ja har v 26, 27 gemensamt... sedan har ja v 28 oxå.
Sedan jobbar vi ett par veckor,,, för att sedan ha semester i september igen... eller rättare sagt from 30 aug-7 september" Då ska vi till Frankrike ( igen) o fira Johns pappa som fyller 60! det längtar ja massor till.... John, svärmor, svärfar,Tina o Niclas o ja åker tillsammans för första gången. det ska bli jättekul"

Men nu ska vi först njuta av dessa veckor... o innan dess en härlig midsommar"
Den ska tillbringas i sällskap av Mats o Caroline. Vi ska börja dagen med att göra matsäck... en lyxig pastasallad... .sedna bege oss till Löfstad slott för att mysa o förhoppningsvis njuta av sol och dansa runt midsommarstång.
sedan blir det att bege sig till Lindö där vi ska äta trerätters... med tillhörande sill o dryck o andra godheter... .sen blir det nog lite bad i poolen o kanske en o annan bastu!
Ska bli kul.

På lördag beger vi oss till Hultsfred för att ha en semestervecka tillsammans med min kära mor! det ska åkas på en hel del utflykter... o så ska ja även få äran att tillbringa min födelsedag med mor för  första gången på ett par år. ( Fyller den 23juni.... glöm inte det) =)

v.27 åker john o ja norröver..... rättare sagt till Örnsköldsvik o Luleå" I ö-vik bor johns släkt som vi ska hälsa på.... o i Luleå har ju john bott i många år.. .så det ska bli kul o få se alla ställen han varit på o härjat runt... eller förresten... alla ställen och detaljer ska ja nog inte veta ;)

v.28 ska ja vara en del här hemma,, ,sen ska ja till hultan igen för att träffa släkt o vänner o gå på hultsfredsfestivalen. Kul"

sen blir det att börja jobba igen.... men efter några helger är det dags för POOLPARTY... o det e ju nåt att längta efter!

Sedan jobba på ett ttag... o sen e det snart v 36... o Frankrike...o sen går det fort tills det är höst o vinter igen.... men det struntar jag i att tänka på nu! För nu är det SEMESTER!!!!!

Jag har hällt upp en drink. o snart kommer Cicci o umgås me mig ettt tag... o sen rullar allt bara på "

NJUTER"

Pappa.... Du finns med mig hela tiden.... sommaren kommer bli konstig utan dig.... Bullerbycupveckan skulle jag hellst vilja att den försvann... för den kommer göra ont" Du ska ju va där.... o komma hem med din Bullebycupsolbränna! åh... pappa... jag saknar dig så.... fäller ofta många tårar över dig... men jag ler väldigt mycket oxå... du är bland de finaste människorna som vandrat på denna jord.... och jag är glad att jag fick äran att få dig till far! Tack pappa!


Kramar från Johanna

Bjuder på lite nostalgi oxå =)

sommaren 08
pappa på Mikaels 40årsdag
mamma, pappa jag o john på middag... det var såå trevligt och vi skrattade gott tillsammans

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad härligt med lite semester och det verkar som ni har en underbar tid framför er. Du vet att du kan alltid höra av dig om du vill ha lite sällskap =). Puss på dig gummen.

P.S vi kommer inte glömma dig den 23 =).

2009-06-18 @ 21:30:01
Postat av: Marie

Glad sommar!

2009-06-19 @ 18:13:39
Postat av: Titti

Ha en skön semster och vila upp dig efter den svåra våren, tänk lite på dig själv också.

2009-06-20 @ 12:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback