Blåsor

Idag har Agnes varit mycke piggare. Lite feber men inget skyhögt. Däremot har hon fått blåsor lite varstans på kroppen.. Läpp, tunga, vader, fingrar o fötter. Jag pratade med sjukrådgivningen o de sa att det troligtvis är nåt virus som kommer gå över av sig själv inom ngr dar... Hoppas det går fort över.

Imorrn ska ja till mitt jobb,,, de har lite avslutning med barnen så de ska bli skoj o va me på. Tyvärr borde ja väl inte ta me Agnes. Får se hur jag löser det.

I helgen händer det kulsaker. Fredag middag me vänner ( utan barn o man ) på lördag kalas hos vänner, o sen middag o utgång för mig (utan barn o man ) på kvällen. Ska bli skojiskojigt...

O så har ja klippt mig,,, kort :0) känns bra men har inte riktigt vant mig än


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad söt hon är!! Och du med!

Postat av: Anonym

Så fin du blev i håret! Jättesnyggt! Och Agnes är ju bara SÅ fin! Längtar efter er! Kram Lotta

2012-06-20 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback