Längtan

När jag fyllde 30 i somrs fick ja en present.... inte vilken present som helst.... jag fick tillsammans med min andra hälft och våra föräldrar ( vet att även du va me mig pappa) åka till Sthlm o se vårt barn genom 3d-ultraljud.
Den dagen var igår.... vilken underbar känsla.... att få se dig.... ligga i min mage, se dina ansiktsdrag, dina söta runda kinder,  med händerna mot munnen, borra in ditt söta ansikte i moderkakan... dricka vatten, och puta me din söta mun.
Jag längtar så efter att få träffa dig. Nu vill ja att de veckor som är kvar tills du är mogen för att komma ut till oss ska springa iväg.
Det är självklart med blandade känslor jag ser fram emot förlossningen... med alla risker det innebär... allt so mkan hända... men ja försöker verkligen att se det positivt. För nu borde det va min tur att få bli mamma.
Mamma till dig vårt vackra barn!
Jag har en del värk i fogar.. o det är jobbigt. men det står ja lätt ut med i väntan på dig,,, ja har ju fått igenom havandeskapspenning nu me... så ja har bestämt mig för att jobba fram till den 24 okt som längst... sen ska ja bara förbereda mig inför din ankomst!
Åhhh va ja längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback