Life goes on...

Jajamen... Livet är inte lätt,, inte heller alltid rättvist,, inte heller alltid roligt,, inte heller alltid förståeligt.
Vi har vår Lilly i vårt minne... vi har foton att titta på, hand- o fotavtryck, och ett ställe att gå till.
Men framförallt har vi varandra. Det är det viktigaste!
Och hur konstigt det kanske än låter så mår vi bra nu... självklart sörjer vi det barnet vi inte fick lära känna... men vi kan inte må dåligt o gå deppiga genom resten av livet.. det skulle inte va sunt!
Jag är oerhört tacksam över alla vänner o familj som ställt upp o stöttat oss.. det går inte beskriva i ord hur mycket det betytt.
Jag var sjukskriven en månad efter Lilly fötts.. det var nödvändigt och bra för själen.... men det var oerhört kul att komma tillbaka till jobbet sen.
Stöttande kollegor och otroligt glada barn och föräldrar som visade o berättade sin saknad. Stärkande för hjärtat =)
Nu jobbar ja på o njuter av ett bra jobb... iaf ett tag till... för snart är det semester!
Rättare sagt 5 dagar ledigt nu... .sedan 12 arbetsdagar kvar till 4 veckors semester! härligt! Första gången i mitt liv ja ska ha 4 veckors semester i rad!
/ j

Kommentarer
Postat av: Marie

Kram!

2011-06-03 @ 10:48:52
Postat av: Milla

Åh vad härligt det låter med allt härligt att se fram emot och att ni sakta men säkert faktiskt mår bättre nu.

Skönt också att få stöd av alla runtomkring och att ha förstående föräldrar och kollegor.

Kram på dig hjärtat

Postat av: Emma

Jag blir glad när jag läser ditt inlägg! Stor kram till dig och John!

2011-06-10 @ 15:17:03
URL: http://emmaterese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så härligt och höra den glada possitiva Johanna, jag saknar verkligen dej! Kram på dej

2011-06-10 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback