Mamma

Nu är jag mamma till två små troll.... Lilly fick ja tyvärr aldrig lära känna,,, men trots det är jag hennes mamma!
Nu finns Agnes här hos oss! Helt otroligt hur fort man kan fästa sig vid en sån liten varelse...det är kärlek det!
Hon är så söt o fin, o man ser både drag från mig o John i henne.'
Underbart att vara mamma!
men det e tufft oxå..... hon har ont i magen emellanåt o är jätteledsen, tårarna sprutar, hon drar ihop hela kroppen i kramper och skriker till hon blir hes!
Då värker det i mammahjärtat kan jag lova! Skulle ta hennes värk på nolltid om ja kunde.... men ja gör allt ja kan istället..!
/ j

Kommentarer
Postat av: Jossan

grattis till den lilla och hoppas att hon växer i sin mage snart så hon slipper ha så ont! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback