Ny vecka!

Japp,,, nu är det ny vecka....
En lika tung vecka på jobbet då mycket personal e sjukt... men det funkar*! Jag är stark =)
Solen skiner idag o då går allt bra!

Veckan har bestått av mycket träning.... ja har börjat simma nu... duktig flicka.... =9 Det är riktigt skönt att röra på sig.... ja har inte vågat simma innan för att det inte e kul o visa mig i badkläder.... men va F-n e det för dumheter o tänka så kom ja på.... Det är väl ingen som tackar mig för att ja inte simmar... o får bra motion,,,,, dessutom tror ja inte det är nån som har tid att titta på mig då alla har fullt upp med sig själva,, o deras egna kroppar..... man ska va stolt över sig själv... så nu e jag det! bra va????!

Ikväll ska vi ut me jobbet... .min chef slutar så vi ska tacka av henne med nån föreställning på skandiateatern som heter "från elvis till Dolly"... ska bli spännande... o efter det var det mat nånstans.... får berätta om resultatet senare =)

I helgen är det dags för den stora släktträffen... det ska bli kul o träffa alla släktingar.... längtar =)
Vi ska även titta på en bil i helgen.... det e lika spännande det.... så förhoppningsvis kommer john med den nya bilen till Hultan.... ja har inte bestämt mig för om ja ska åka till Hultan redan på fredagen,,, eller om ja ska åka me john o titta på bilen på lördag o sen komma me han på lördagen.... kan inte bestämma mig...det e för o nackdelar me båda.....
pker ja på fredagen får ja chans o njuta av familjen mer,,,, men ja får stressa som attan då tåget går en halvtimme efter ja slutat jobbet... o det innebär att ja måste packa aallt ikväll...fårstår ni va stressigt då ja kommer hem ganska sent troligtvis...
Åker ja på lördag får ja följa me o se bilen... ja får sälllskap på resan o det blir billigare... .men ja får träffa familjen mindre... o vi kommer komma lite senare till släktträffen då vi har en bit att åka... (bilen finns i Lidköping)...

Hjälp... hur ska ja göra*?

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Svårt det där. Dels är familjen alltid familjen. Men en bil är ett stort köp och den ska ni ju ha tillsammans. Hur mycket sena blir ni till träffen?
Behöver du ha med dig så mycket till helgen som du ska packa ikväll? Kan inte John lägga fram lite kläder om du ringer honom och ber honom göra det?
Plus och minus med allt. Hur som helst ska det bli roligt att ses. Evelina frågar om det är du som hon tog kort med!
Kram

2008-05-22 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback