Helg i Göteborg

Bu e snart helgen över.... sitter för tillf'ället i bilen på väg hem från Göteborg. Lyx o surfa i bilen =)
Helgen började i fredags.... efter en heldagsföreläsning i Reggio Emilias anda så gick ja hem o njöt av att helgen hade börjat. Sen mötte ja upp John för att gå o handla mat,,,, Micke V o Erik B kom förbi o vi bjöd på en pastasås med parmaskinka, lök, färska champinioner, soltorkade tomater, franska örter och creme fraiche. TIll det hade vi tagliatelle o en sallad på gurka, tomat, rödlök, feta, oliver. Underbart gott om ja får betygsätta det själv =) Ett gott vin slank ner till maten oxå.
Efter maten gick grabbarna till Mats o bastade och jag njöt av ett varmt bad o sedan ett trevligt samtal med Emma.
Efter nån timme eller två kom grabbarna tillbax o då blev det kaffe o ben & jerrys-glass.....Muuuuuums

Sedan stupade vi i säng...

I lördags gick vi upp tidigt för att packA det sista, och sedan bar det av till Göteborg. John, Niclas, Rune skulle springa varvet... o vi damer, (carola, tina o ja) skulle supporta.... det vill säga heja lite... sen mest gå på stan o sitta på uteserveringar o dricka o äta gott =)
Sagt o gjort... .vi njöt av både kall öl, god tapaslunch o gott kaffe.... köpte en klännning o två toppar,,,, så nöjd o glad gick ja till hotellet o väntade in john o de andra grabbarna i hotelbaren..... mysigt.... nyduschade o klara gick vi alla till fiskekrogen.... en otroligt fin restaurang o njöt av en goood middag...

skriver mer sen,,, batteriet e snart slut

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som att ni haft en trevlig helg. Ska bli kul att ses på lördag...

Postat av: Caroline

Hej hej! Jag letade faktiskt också efter Lily White men det verkar som om den tagits ut sortimentet. jag har beställt en provburk på en liknande så jag återkommer med besked när jag testat den.
Tack för din fina kommentar om händelsen med Isak. Jag gjorde bara vad alla, förhoppningvis, hade gjort för en medmänniska. kram!

2008-05-20 @ 21:00:46
URL: http://santacarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback