Social helg

Nu är det söndag igen.... det e inte klokt vad fort helgerna går... snart e det midsommar... o då fyller ja år =)..
om de nu e nåt att längta efter =)

I fredags blev det att stänga på jobbet...var hemma runt 6... då blev det en snabbstädning... o så hemmets tråkigaste syssla.... VIKA TVÄTT... ja hatar att vika tvätt! Jag blir sur o grinig varje gång jag ägnar mig åt det... .fråga John... han kan intyga det ;)

Men men... när det var klart ( efter mycket OM och MEEEEEn)... så gick vi ner till Spicy hot... en hämtmatsrestaurang på hörnet... o mötte upp Micke B o Annika o köpte me oss mat... när vi kom hem kom även Micke V...  vi åt,, ,tittade på så ska det låta... o en film.... kvällen avslutades me lite Wii... o mycket skratt =) En lugn o trevlig kväll!

Lördagen började med slappande från min sida... o hjälpa kompis o flytta för johns del....
Sen kom Gittan till mig... vi fikade o åkte en sväng till Rusta o Blomsterlandet....

Sen var det dags för födelsedagskalas hon Johanna V... det var trevligt att träffa lite folk som ja inte sett på länge... o fikan var god =)

Sen blev det hem o styla om lite... .sen iväg till Camilla o Oskar för en schlagerkväll me middag o mys. Även Karin, Conny, Jossan o Sadde var där. Det var trevligt som vanligt... maten var otroligt god... lite plockmat... med myyycket vitlök... min mage klarade det bra... men den längtade en hel del efter aloe veran efter....
Det blev även lite röstning med pengar som inslag....jag vann 20 kr.-.. så jav var nöjd.
Bilder kommer nån annan gång då min dator fortfarande inte vill vara kompis me mina kort....

Idag söndag har det gått o lugnets tecken.... lite städning... film o frukost i soffan... o nu formel 1 för john o lite surfande  för mig....
snart ska vi hem till  "svärföräldrarna" o äta middag... o när vi kommer hem ska ja till Emma P en sväng o fika lite.

EN bra helg helt enkelt!
I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Milla

Det blev en händelserik helg låter det som men rolig. Tack så jätte jätte mycket för en underbar lördag kväll, vi hade det jätteroligt.
Hoppas middagen var god. Puss puss

Postat av: Josefine

ja det var jättekul! mer av denna varan!!

kramar

2008-03-17 @ 14:33:37
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback