Sjuk- och tvätttider

Ja fy.. .så e det !

Åkt på magkatarr.... .usch... det e inget ja önskar nån... det svider i magen... illamående...och en ständig hungerkänsla.......och som grädden på moset - sömnbrist!
Två nätter har jag sovit utuselt.... en natt sov ja inget..... ja fy....
Mår iaf lite bättre.... det e skönt det =) Var tillbax på jobbet idag... det var trevligt....=)

I helgen var ja i Sthlm hos min kära bror... det var nice! Tog det lugnt mest.... hann me att träffa Niclas,, en gammal korridorspolare.... vi sprang på varandra vid t-centralen så han följde me oss o käkade... alltid trevligt att träffa gamla vänner!
Jag hann även med att träffa Lovisa,Mikael o Therese...saknat dem

John får ja inte se mycket av nu... .det e ju snart dags för vasalopp... o då hårdtränar han varje helg.... kul för han... men tråkigt för mig.... näädå... ja klarar mig bra,,, men ja saknar ju han en del... men det e nyttigt det oxå.
I helgen som var varn han i sälen...och så åkte han ett lopp i orsa.... o nu till helgen ska han till sälen igen...

Ja ska ta det lugnt i helgen ja.... vila upp mig o min mage.... eventuellt träffa en jobbarkompis en sväng..men inte mycket mer....
joo... förresten... på söndag ska vi ju åka till nån form av spa.... med jobbet..... vi har planeringsdag där på måndag... så då e vi bjudna att komma dit redan på söndag.... äta god mat, umgås o sova över.... det ska bli trevligt!

Nähä.... inte mer tid för det här,... .nu är det dags att ta hand om tvättberget! Usch o fy! snälla... ge mig en trävvmaskin!

Kommentarer
Postat av: Linnea

krya på dig!

Postat av: Mahlin

då ska du få kramar också =) hihi...

Nja, jag gör inte särskilt många storlekar. Faktiskt bara 2. Allra oftast lettersize (8,5*11 tum).. ibland ibland blir det 6*12 (alltså ett halvt stort) men jag gör inga "stora" alltså 12*12.. Jag har TRE olika lettersizealbum. Ett "vanligt", ett BoM (book of me-privat) och sedan ett till katterna. Har ett 6*12 album, stående, där alla 6*12:or sätts in.

Men alltså, gör jag minialbum så blir det såklart andra storlekar =)

Du får ta och krya på den där magen. fy för magkatarr.. men spa kanske hjälper?

kram

2008-01-16 @ 18:16:27
URL: http://mahlin.blogg.se
Postat av: Marie

Jag hoppas att du mår bättre nu! Krya på dig!
Hälsa John!
Kram Marie

2008-01-19 @ 14:41:25
Postat av: Milla

Stackars, stackars lilla gumman. Hoppas verkligen att du mår bättre nu för det är så otroligt jobbigt att vara sjuk.
Puss puss

2008-01-19 @ 23:37:33
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback