God fortsättning

Jag ska inom en snart framtid uppdatera jul, och nyårshelgerna me foto.... men först kommer en liten rolig grej!


Tagen från Camillas blogg.

En rolig grej! Man ska lägga in bilder under dessa rubriker!

Du ska härmed lägga in bilder som lyder under dessa rubriker. Utmana sedan 4 av dina vänner. Skriv en kommentar på deras bloggar om att de har blivit utmanade och att info finns på din blogg! Go for it!

1. Dig själv som lyckligast

När jag är tillsammans me John.... särskilt på semester =)


2. Dig själv och din närmaste vän.

Mm.. så är det... har några nära vänner... men John e ändå den som står mig närmast och känner mig mest =)


3. Den du senast fick sms av.
 av Camilla... Hon o Oskar ska komma hit på middag på lördag... så vi hördes lite om det =)


4. En människa som du önskar var hos dej nu.

 Lilla Lovisa... henne kan ja inte få nog av.. =)... "så"

5. Ett ställe som du saknar.
  Öland... och stugan ja firade min 25-årsdag i.... det var en underbar dag i mitt liv =)


6. Dig själv full.

 Jag och brorsan lekte lite i en lekpark på väg hem från en fest i Hultsfred... full o full.... påverkad och glad =)... o med barnasinnet kvar såklart!

7. Tre bilder på dig själv.

 2004
 2005
2006

8. En gammal bild på dig och din kompis.
Johanna o ja på semester i Danmark 2005


Jag utmanar följande 4 personer;
Kusin Marie
Marie Gavelin
Kusin Marcus
Lotta

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad roligt och vilka fina bilder. Ses imorgon =). Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback