Ännu en lista

Lista

Tre saker som alltid finns...


I min kyl: Aloe Vera, juice, grönsaker

I min frys: färs, is, frysta bär

I mitt skafferi: mjöl, kakao, knäckebröd


I min handväska: plånbok, tuggummi, lypsyl


I min sminkväska: mascara, några ögonskuggor, eyeliner


På min badrumshylla: har ingen hylla,,, men i skåpet finns det desto mer =)


På min skohylla: stövlar, gympaskor, snyggskor


I mitt förråd: gitarr, kartonger med massa grejer o minnen i,,, verktygslåda


I min hjärna: John, vänner, framtidsplaner


I min jackficka: mobil, nycklar, näsdukar


I mitt kryddskåp: salt, peppar, salladskrydda


I mitt barskåp: john har massa whiskey, vodka, vin


På min köksbänk: kaffebryggare, vattenkokare, fruktskål

Kommentarer
Postat av: Evelina

tycker att du är lite dålig på att uppdatera din blogg;)

2008-03-12 @ 15:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback