Snart...

...e det dax för massa roliga händelser...


Ikväll ska ja träffa underbara Lotta...vi ska fika, prata, kramas o bara njuta av att få umgås me varandra.

Imorrn ska ja ha en underbar eftermiddag med Camilla på stan... mys... o ev hem till "svärföräldrarana" på kvällen o fira Johns pappa som fyller år på torsdag..

På lördag ska jag o John hem till en jobbarkompis på efterrättsfest med utgång =) Ska bli riktigt kul,, vi var nog mínst 18st anmälda..

Nästa helg är John o jag bjudna på middag hos Camilla o Oskar..trevligt.. längtar redan =)

Helgen efter det åker John på träningshelg med några kompisar... o då ska ja på tjejkväll på fredagen,.,, lördagen e fortfarande oviss.. men nåt trevligt händer det nog alltid =)

Helgen efter det är det tomt i kalendern...

Helgen efter det fyller Lovisa 1 år. Då blir det kalas i Stockholm =)
Helgen efter det fyller kusin Carro år... eller iaf i den veckan... så då hoppas jag på att få fira henne nånstans.

Och måndagen efter... närmare bestämt den 15oktober...på John o min 2-årsdag.... =) åker vi till Frankrike tillsammans med Johns föräldrar. Vi blir borta i 9 dagar... åhh så skönt... få vara ledig från jobbet tillsammans med min älskling... bara åka iväg o få njuta av god mat, mysiga promenader,, sena kvällar,sovmorgnar (förhoppningsvis), shopping, ev bad och spännande upplevelser.

Åhh... Idag mår jag bra!

I´ll be back!

Till dess... ha det så bra ni bara kan!
kram Jojohanna

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för gårdagen, det var supermysigt och trevligt och det får inte dröja för länge innan vi gör det igen. Längtar också till nästa fredag. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback