Uppdatering!

Ja... nu e det roligare o skriva igen efter lite upplyftande o värmande kommentarer =)

Jag menar inte att ja behöver kommentarer efter varendra inlägg-... men när ja får det är det så mycket roligare att skriva igen...
jaja.-... nog tjatat om det från min sida =)

Ja... nåt tråkigt först.... På lördag har min kära kusin Carro 30-årsfest-...  o vi kan tyvärr inte komma... det känns tråkigt att missa för det är många av mina släktingar som ska komma dit.... menmen... det går fler tåg... Ha det så trevligt allihop iaf-... o partaja för mig också =)

Men.... anledningen till att vi inte kan komma är det positiva--... om man kan uttrycka sis så =)

Vi åker nämligen till Frankrike på söndagnatt! o behöver förbereda en del i helgen.

Johns föräldrar har en lägenhet där som vi äntligen ska få åka o semestra i. John o ja ska åka tillsammans med hans föräldrar... och det ska bli riktigt trevligt. Vi åker som sagt söndagnatt...(den 14)...o kommer hem tisdag den 23oktober. Det ska bli så himla skönt kan ja liva er. Den här hösten har varit ganska tuff på jobbet, med en del nya barn o en del frånvaro från personal....så det ska bli skönt att vila upp mig ölite... o hämta nya krafter!
Det är fortfarande varmt där.... ca 26 grader kan det vara på dagarna... dock rätt kyligt p kvällarna... men det gör inte mig ett dugg.. mysigt o sitta inne i en varm lägenhet då... me lite franska ostar o franskt vin kanske =)

O så en rolig händelse till.-.... på måndag har John o jag varit tillsammans i 2 år.... det ni.... tiden springer iväg känns det som... o rolig har den varit... o roligare ska den bli =)
Minns det som igår när vi först träffades på studentpuben... satt o pratade en hel kväll.... han fick mitt nummer... o vi skiljdes åt.... vid de lugna låtarena träffade ja på nan på dansgolvet igen... o vi dansade tillsammans... till "You´re beautiful" med James Blunt. Sedan skiljdes vi åt igen.... på tisdagen efter ringde han o frågade om jag hade lust med en fika... o självklart hade jag det... Vi träffades på världens bar på torsadagen...kl 8 tror ja det var... o där satt vi till kl 22.15.... o hade pratat skrattat, pratat o skrattat igen.....efter en lång kram skiljdes vi åt igen...... o sen var det lördag igen... den 15.. då träffades vi på studentpuben igen.... o där pratade vi hela kvällen.... när James Blunts låt spelades på dansgolvet igen sa bara John.... "Nu ska vi dansa"... o det gjorde vi..... o på den vägen är det-... sen dess har det hänt mycket... o jag är så glad att vi har träffats... trivs så bra ihop med den killen... Mmm =)

Ha det bra tills ja hör av mig igen.... kramar till er alla! / En glad Jojo

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ha det sååå gött i Frankrike!! Ä inte alls avundsjuk på dig...=)

2007-10-12 @ 12:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback