Tack!

Får tacka för alla kommentarer! Det värmde i min frustration! Ja vet att man ska skriva för sin egen skull,, ,och det gör jag.. annars hade jag aldrig börjat över huvudtaget... men jag tycker ändå att det e lite trevligt när ni kommenterar om ni läst nåt....
vart ja än går nu för tiden tycker ja folk pratar om att de har sett saker i min blogg.. eller läst om saker o så...

o då menar ja,,, att e de så många som e intresserade så har väl ja rätt att vara intresserad av vilka som läser =)

jaja.... det blir nog fler inlägg i framtiden!

Nu ska ja va social me min kära sambo ett tag =)

 /jojo

Kommentarer
Postat av: Jonny

Ha det så trevligt i Frankrike
Fransk vin är gott har jag hört
och naturligtvis den franska maten...

2007-10-11 @ 08:31:33
Postat av: Bengan

Sen en sak till oxå...Om man uppdaterar oftare så tror jag folk är inne och kikar oftare...=)

Bara ett tips =) KRam kram

2007-10-11 @ 09:29:29
Postat av: Marie

Kul att åka till Frankrike. Vad ska du göra där? Semestra och ha det ledigt och mysigt? Låter lyxigt i alla fall.

Vi får helt enkelt ses någon annan gång.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback