Mot Frankrike!

JAAA...ni e det inte många timmar kvar tills vi åker. Inatt kl 2.30 åker vi från Norrköping mot Arlanda... o jaa... ja kommer nog sova litegrann i bilen.... Flyget går ca 7 från Arlanda... o vi e framme i Nice runt 10.30 tror ja...... sen åker vi till lägenheten... o semestrar för fullt!

Det är varmt i Frankrike nu... förhoppningsvis runt 20 grader... men det kan lika gärna vara blåsigt o regnigt... så jag kan erkänna att det var rätt svårt att packa idag... visste inte riktigt vad jag skulle ta med mig... .men men... det dlöser sig alltid... det finns större och viktigare problem i världen jag vet... =)

det ska bli såå skönt att komma bort ett tag... vara ledig från jobbet.... det ska bli e sån frihet... slippa gå upp tidigt... stressa... känna stress inför att lägga mig tidigt så jag orkar och kan vara en bra människa och pedagog nästa dag....

nee.. .usch... den här veckan ska ja strunta i det.... utan bara vara som jag känner för! O sen kommer jag tillbax till jobbet den 23 med nya friska tag!

Ska försöka uppdatera nån gång därnere... men tills dess.... ha det så bra här hemma...... jag ska tänka på er!

I´ll be back! / Jojo Von Bäst (ja e tillbax)

Kommentarer
Postat av: Marie

Trevlig resa och semester!
Kram

2007-10-15 @ 07:29:36
Postat av: Milla

Vad avis jag blir, kom hem snart och berätta om alla underbara grodor. Puss på dig sötis

Postat av: Anonym

Välkommen hem vännen! Härligt att du har haft det bra! och härligt att ha dig hemma igen! =) Hoppas att vi kan ses imorgon!
Lycka till på jobbet! Puss och kram! sov så gott!
Lotta

2007-10-23 @ 22:14:06
Postat av: Milla

Du har blivit utmanad, gå in på min blogg för att läsa reglerna. Puss

2007-10-28 @ 17:51:50
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback