Ännu mer Frankrike



ja...detta var lite från Frankrikeresan... tänkte bara lägga in några kort först-... men allt var så underbart o mysigt... så ja kunde inte välja =)

Orkar inte skriva om allt vi gjorde... men ja kan nämna en del ställen vi besökte:
Nice, Cannes, Saint Tropez, Tourettes, Mougans, Gourdon, Antibes, Saint Raphael, Valbonne, Agay, Vence, .....ja... det var nog fler.... men det var de ja kom på.....

Jag avslutar me ett foto på John o jag i bussen från flyget hem.....Trötta, men otroligt nöjda för en underbar resa! =)
image191

Kan ju även tillägga,,,, att ja har börjat älska Frankrike... redan efter första daten! =)... det kallar ja kärlek vid första ögonkastet det =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh...vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Jag blir så avundsjuk! Kram på er!

2007-10-30 @ 08:10:16
Postat av: Milla

Vad härligt vdet såg ut och vad mycket ni har hunnit med. Puss på dig stumpan och jag lir verkligen glad för er skull men lite avis för min egen =)

Postat av: Sussi

Oj vad härligt det ser ut!!!! Ä inte ett dugg avundsjuk på er...=)

2007-10-31 @ 19:10:02
Postat av: Mahlin

oho.. men då kan du ta alla fina frankrikebilder och följa med på pysselträff på peters förskola (i lindö) den 17:e.. så kanske inspirationen kommer tillbaka?

2007-11-05 @ 22:20:30
URL: http://mahlin.blogg.se
Postat av: Anonym

verkligen jättefina bilder! Kul att se! du är duktig på att fota!
Hoppas att du mår bra! Var rädd om dig! Puss och kram Lotta

2007-11-08 @ 19:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback