Helg i Göteborg

Ja ligger ju helt klart efter lite i skrivandet... så därför tar ja igen lite nu.... för några helger sen sprang John, hans pappa, o Niklas (systers sambo) Göteborgsvarvet. Johns mamma, syster o ja följde självklart me som support.... mycket trevligt...

under tiden de sprang gick vi tjejer på stan, småshoppade lite o åt lite god lunch.. o en kall öl slank allt ner =)

När de var klara me loppet gick vi till en otroligt mysig restaurang o åt. Fiskekrogen. Där intogs det skaldjurstallrik... .o det var inte vilken skaldjurstallrik som helst... utan en med skaldjur av alla de slag... Riktigt god
www.fiskekrogen.com
 
vårt mysiga hotellrum       familjen i hotellbaren
jag
en bild från restaurangen

någon helg efter kom Ann-Sophie o Henke o hälsade på en sväng... mycket trevligt... hoppas på o träffas mer i sommar.... o ser självklart fram emot o få träffa lille junior när han/hon kommer ut!


japp... det var allt för denna gången-.....

men som jag brukar uttrycka mig,,,,,

I´ll be back!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Kusin Johan

Du skrev i ditt första inlägg att du var intresserad om någon läste din blogg. Jag hittade den först idag, men kommer förmodligen att läsa den då och då....
Hoppas allt är bra med dig!

2007-06-12 @ 19:05:29
Postat av: Johanna

Trevligt att du har hittat hit Johan... hoppas du får trevlig läsning i fortsättningen! Hoppas du o din familj mår bra... hälsa de från mig! /Johanna

Postat av: Bengan

Grattis på födelsedagen!!!

2007-06-23 @ 07:57:34
URL: http://bengthans81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback