Njuter av semestern...

Ja.. nu e snart denna helgen över.... den blev händelserik kan ja säga =)

.... det började med att ja gjorde mina naglar... blev såå fina... här har ni resultatet


efter det gick Tina och jag till världens bar för att inta en,, ,eller ok,, några öl =) Det var mycket trevligt... efter nån timme eller två dök även john upp,,, o då blev det lite mat där... o lite mer öl =)... sedan tyckte vi att det behövdes lite miljöombyte,,, så då gick vi hem till oss... o snackade, lyssnade på musik o spelade nåt spel... o intog mer alkohol...
mycket trevligt...
Efter några timmar gick vi vidare... målet blev hugos... där blev det lite dans o lite mer dricka... kul kul...



kvällen avslutades inte förrän runt 4.... så dagen efter......
   

...var inte så rolig... eller inte början av den iaf...
... styrde upp det framot eftermiddan o åkte hem till Camilla o Oskar... på Camillas 25-årsfirande..det var mycket trevligt... fick god mat... de hade lagat mat fårn alla de länder Camilla besökt.. seriöst o gott.

Kvällen blev lugn... slappade.. glodde på tv.. Micke kom förbi o John o han såg nån gammal krigsfilm,,, ja gjorde fruktsallad o halvsov i fåtöljen... de e semester det =)

Idag har vi varit hos svärföräldrarna.( får man kalla dem de när man inte e gifta??)... o slappat... käkat lunch o solat.... ja simmade en halvtimme i poolen... kändes som ja behövde lite träning efter helgens alla frestelser =)

Kvällen har vi spenderat med att städa lägenheten... känns skönt nu när det e klart..
 

Tänkte passa på att lägga upp lite bilder på lägenheten.... för er som e nyfikna =)


hallen

köket

vardagsrummet
     
datahörnan
 

Bilder på sovrummet kommer nån annan dag...

TÄnkte skriva att ja kanske borde avsluta o gå o lägga mig för att det e arbetsdag imorrn... men det e det ju inte... fy fasen va skönt... får va vaken hur länge ja vill... o får sova hur länge ja vill (eller nästan,, ska tvätta 10 imorrn).... men iaf...det här e grejen me semester!

Nu ska ja njuta av min ledighet...

I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Milla

Fasen att du la ut bilderna, var ju tvungen att titta på dem trots att jag ska få se det på riktigt imorgon. Tack för en superfin sminkning. Puss puss

Postat av: Josefine

jättefin lägenhet!!

2007-07-24 @ 22:50:57
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Marie

Nu har jag äntligen haft tid att titta på bilderna på er lägenhet. Det ser jättefint ut! Hör av er om ni har vägarna åt vårt håll (så kan ni få se vår lägenhet menar jag!).

2007-07-27 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback