ÄNTLIGEN!!!!

... ja... äntligen.... för exakt 57 minuter sedan började min semester....!

Det är en otroligt skön känsla.... en otrolig frihetskänsla... har aldrig förr varit så trött inför semester,,, så nu känner ja att ja verkligen behöver det här...nåt som e minst lika underbart är att john o j har 4 veckors semester ihop.... vi kan hinna me så mycke,,, både hitta på saker ihop, för oss själva, och även nåt som e minst lika viktigt,, att ta det lugnt ihop.. o för oss själva....åhh....ja njuter redan!

ja ska börja min semester med att åka ner o göra iordning mina naglar.... efter det ska ja o TIna (johns syrra) ut o ta en öl eller två på nån trevlig uteservering!,,,, åhh... nice!

Imorrn ska vi hem till Camilla o uppvakta henne på sin 25-årsdag.. trevligt att träffa lite folk som man itne träffar så ofta (tyvärr), o på söndag ska ja bara ta det lugnt!

Nästa vecka ska vi ha kusinträff här,,, nice... o i slutet på veckan åker vi till öland... där ska vi träffa Mikael, Therese o Lovisa,,, o Evelina, en gammal klasskompis och vän ja träffar alldeles för sällan nu för tiden,,,, *glad*

Orkar inte skriva mer nu,,,, ska ut o njuta istället!

Tro mig.... I´ll be back!






Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en skön semester!!

Postat av: Marie

Vad skönt det låter att ha semster. Vi har semester om några veckor. Vilka fina bilder det var på dig och John! kram

2007-07-20 @ 16:03:21
URL: http://ylver.blogg.se
Postat av: Milla

Det låter härligt du stumpan, ut och njut bara =). Puss

2007-07-20 @ 21:31:33
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Marie

Grattis på namnsdagen! Ja, vi får se till att ses framöver. Vi behöver komma ut och träffa vänner och få prata om annat än barn, barn, barn och allt som hör till. :)
Kram

2007-07-21 @ 07:45:36
Postat av: Josefine

hejsan! visst är det härligt med semester. nu la jag till ännu en blogg till min läsning, nämligen din! ses om en timme.kram

2007-07-21 @ 13:01:26
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: frida

Hej Johanna! Ja har inte kommenterat i din blogg, visste inte att du hade en förrän nu : )....Men nu kommer jag att titta in oftare. Hoppas allt är bra//Kram Frida

2007-07-21 @ 13:41:33
Postat av: Sara

hej gumman!
kikar in lite snabbt nu på din blogg, skumläser lite o kollar mest på bilderna. måste berömma den underbara bilden av dig o john på nån båt (tror jag). ni är jättefina, ser så kära o lyckliga ut o själva bilden är så snyggt tagen. kramis sara

2007-08-14 @ 18:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback