Dan före dopparedan!

Japp... så är det,,, 2 timmar och 8 minuter till julafton!
Familjen e samlad hos John o mig i Norrköping.. det känns helt underbart! Niklas kom i fredags.. mamma, pappa, Mikael, Therese, Lovisa  o Joakim kom i eftermiddags....

vi har umgåtts,, ,fikat,, ätit tacopaj o busat.

Jag mår såå bra just nu... trivs så det bubblar inom mig...
Imorrn ska vi fira jul här... klapparna ligger under granen,, all mat e inhandlad,,, skinkan e på väg in i ugnen... ja.. =)

Hur ska du fira jul?


Jag skulle vilja att ALLA som läser detta inlägg lämnar en kommentar.... skulle va kul o se vilka som brukar besöka min blogg! ... så jag vet vilka jag (o)roar =)

GOD JUL mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Titti

Hej Johanna och ni andra, hoppas att ni har en bra julafon och jag önskar er alla en GOD JUL.

2007-12-24 @ 19:24:51
Postat av: Marie

Jag läser!
Hoppas att ni hade en bra julafton!
Hälsa alla!

2007-12-25 @ 18:42:03
Postat av: Marie

Hej Johanna Roooooos! Och God fortsättning! Hoppas ni hade en mysig jul =)

Postat av: Jenny

Jag läser. God fortsättning!

2007-12-29 @ 14:06:03
URL: http://jennybelin.blogg.se
Postat av: Milla

Jag läser och vill säga att du har blivit utmanad, gå in på min blogg för ett ta reda på mera =). Ses på lördag. Puss puss

2008-01-02 @ 20:06:59
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback