1:a advent!!!

Helt sjukt att det redan är första advent..... känns som jag gick omkring i kjol nyss......jaa... det gjorde ja ju iofs i  Frankrike för inte så länge sen.... men ja syftade på sommarn här i Sverige-


Jag har hunnit med mycket sen sist.... =)

varit på Winnerbäckskonsert..... den var grym kan ja lova..... en perfekt födelsedagspresent... tack johanna o robban!

Jag har även hunnit me en singstarkväll hos camilla o oskar... alltid lika trevligt och välordnat.... se bevis här www.cmillas.blogg.se

Johns jobbarkompis me familj har varit här på middag... mycket trevligt med mycket god mat... mycket skratt och lagom med alkohol =)

Förra helgen var vi på 80-talsfest hos Camilla o Oskar... även den vr mycket trevlig... bilder kommer komma snart....=)

helgen som varit nu har vi haft äran att ha min kära mor o far på besök. De kom i fredags.. o då åt vi middag tillsammans.... Jojo bjöd på bakad potatis me tre olika röror.... och till det en sallad och bröd.... mycket omtyckt =) mats och Erik var även här och åt.... mysigt... jag njöt så det stod härliga till =)

I lördags sov ja länge... skämmes johanna... men det var välbehövligt kan ja lova.... men vi hann med mycket ändå.... vi åt brunch... sen hade vi tänkt gå på julmarknad.... men det spöregnade.. .så det kändes inte så lockande... istället åkte vi ut till Ingelsta handelscentrum och småshoppade lite.... det blev lite julsaker... smycken o en tröja till mamma o en klänning till mig....sen åkte vi hem och gjorde oss fina.... för kl 5 var det dax att infinna sig på Gasten.... en fiskrestaurang här i stan som ja varmt kan rekomendera.... det är otroligt god mat där och till skapliga priser dessutom.... där åt vi iaf en god middag... jag, john , mamma , pappa o johns mamma o pappa.....
Efter middagen gick vi till Louis De Geer, där vi såg på Julkonserten 2007,,,, me massa härliga artister..... det var såå mysigt och jag fick såå mycket julstämning i kroppen..... tack allesammans för en underbar kväll...

Idag söndag var det mycket aktiviteter på schemat..... första vi gjorde imorse var att sätta igång att tvätta.... samtidigt plockade vi fram julsaker... jag gjorde smycken till mammas arbetskamrater... o så lagade vi mat,,,, det var en trevlig förmiddag tillsammans me mamma o pappa... o john såklart.... när vi ätit lunch/middag... var det dax för mamma o pappa att åka hem igen =(... lika sorgligt varje gång...... men då åkte ja vidare på nästa aktivitet som ja längtat efter så mycket... en pysselkväll hos camilla...... hon o karin hade dukat upp hur mycket material som helst som vi fick göra fina julkort utav..... till det serverade de julfika.... o självklart julmusik.....behöver ja tillägga att ja fick ännu mer julkänsla här =)
tack camilla o karin för en jättetrevlig kväll =)

i veckan som kommer händer det oxå massa kul...
måndag::: jobb 7.30-16.30... sen kvällsmöte 16.30-19.30..... en låååång dag
tisdag::: jobb sen fika me en jobbarkompis
onsdag::: Kurs, sen träffa Lotta =)
torsdag::: jobba....sen träna
fredag::: minijul =)
lördag::: pysselobakmys hos oss
söndag::: Julbord med familjen B i Getå.... sedan julfika hos Jonas o Maria


Mys på därute.... för det tänker ja göra!
I´ll be back /// Jojo

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Jojo! Nu har jag hittat tillbaks hit efter några månader av att icke läsa någons blogg =) Så trevligt!! Lycka till med jobbveckan så ses vi på söndag! kram!

Postat av: Annie

Tack så mycket! Vi ses tyvärr inte på lilljulen för jag ska på Idolfinalen!=) Ha det bäst! Kram

2007-12-05 @ 11:03:57
URL: http://allaflickor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback