Mestermester

Här kommer lite bilder från sommaren. Minikusinträff, Öland och Hultsfred

 
på väg till kusinträffen

de som var me på kvällen..en kväll som var mycket trevlig förövrigt... även om vi avslutade den ganska tidigt med tanke på att vi skulle till Öland dan efter
 

Som sagt, dan efter bar det iväg till Öland.... de första bilderna är från resan ner... sen kommer det lite blandat av vad vi hittade på där nere! Trevlig läsning... eller tittning.. eller vad man ska säga =)



Japp... det var lite bilder från den första delen av vår semester....snart kommer liten uppdatering från semestern i Ö-vik....och efter helgen lär det väl komma upp lite bilder från en av årets höjdpunkter....det årliga poolpartyt hos Brännströms!

I´ll be back!
o som vanligt... skriv gärna kommentarer om ni varit här... jag blir LIKA glad varje gång!
Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket fint litet kusinbarn jag har! För jag antar att den lilla bebisen på bilderna är Lovisa? Gullig spå det förslår! Ni verkar ha haft en bra semester, skoj skoj! Kram

Postat av: Marie

Tja! Ser väldigt trevligt ut!
Jag vill också tälta. Blev väldigt sugen när jag såg era bilder. Vi får tälta nästa sommar i stället... Kram!

2007-08-14 @ 19:43:43
URL: http://ylver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback